PRISTATYMAS IR APMOKĖJIMAS


Kokie galimi pristatymo būdai?

Prekių pristatymas yra mokamas. Prekes pristatome Omniva paštomatais, LPexpress paštomatais, DPD kurjeriais ir Lietuvos paštu per 1-2 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, darbo valandomis. Atkreipkite dėmesį, ar nurodėte teisingą pristatymo adresą, pašto kodą bei kontaktinį telefono numerį, kad būtų užtikrintas sklandus prekių pristatymas

Kokie apmokėjimo būdai yra priimami?

Visi įmanomi atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė (Danske Bank, Luminor, Citadele, SEB, Swedbank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos), elektroniniai pinigai (MoQ, Paysera), kitos mokėjimo sistemos (Lietuvos pašto skyriuose ir PayPost kioskuose, “Perlo” terminalai MAXIMA kasose, “Lietuvos spaudos” ir Narvesen kioskuose, mokėjimas grynais banke).

Ar reikalinga paskyra užsakymui atlikti?

Mums svarbiausia aiškumas ir paprastumas, todėl atliekant užsakymą prisijunti prie paskyros jūsų nebus reikalaujama.

Ar apsipirkti Opiumas.lt saugu?

Mūsų el. parduotuvėje, jūsų pateikti duomenys naudojami tik produkto pristatymo tikslais. Mokėjimų saugumui užtikrinti esame aktyvavę SSL sertifikatus (Let’s Encrypt Authority X3).

Kaip užsisakyti prekes?

Mūsų el. parduotuvėje šis procesas labai paprastas. Išsirinkitę prekę, įsidėkite ją į krepšelį. Krepšelyje pasirinkite tęsti užsakymą. Apmokėjimo puslapyje įveskite visus prašomus duomenis, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdus. Nuo užsakymo įvykdymo per 1-2 darbo dienas prekės bus išsiųstos.

Ar pristatote produktus į užsienį?

Esant poreikiui prekes siųsti į užsienį, siuntimą galimą vykdyti, tačiau už papildomas pristatymo išlaidas, priklausomai nuo siuntinio parametrų ir jūsų vietovės.
Dėl tokios galimybės susisiekite su mumis elektroniniu paštu: info@opiumas.lt arba tel. numeriu: +370 669 69 993.

Ar galiu grąžinti prekes?

Kokybiškų prekių nekeičiame. Pirkėjo reikalavimas pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, dėl nepatikusios spalvos, formos, dydžio ir t.t. yra netenkinamas.

Remiantis ES direktyvomis, visoms prekėms taikoma nemokama 24 mėn. garantija. Nekokybiškos prekės, patvirtinus jų defektus, keičiamos analogiškomis kokybiškomis, pirkėjo pasirinktomis alternatyviomis prekėmis arba pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai. 

Kokybės garantija netaikoma mechaniškai pažeistoms, netinkamai naudotoms prekėms. Natūralus prekės nusidėvėjimas (sumažėjusi akumuliatoriaus talpa, nublukusi spalva, tekstūros pasikeitimas ir kt.) negali būti laikoma prekės defektu.

Kaip galiu atšaukti arba pakeisti užsakymą?

Atšaukti užsakymo negalite, tačiau apie prekių keitimo galimybę galite sužinoti susisiekę su mumis elektroniniu paštu: info@opiumas.lt arba tel. numeriu: +370 669 69 993.